martes, 3 de agosto de 2010

I Concurs de Divulgació Científica del CPAN.

Fa uns mesos em van fer una entrevista per al diari del IES Francisco Figueras Pacheco d'Alacant, on em van preguntar sobre el meu treball i la meua opinió sobre la situació de la ciència a Espanya.
Un dels meus comentaris va ser que al meu parer a Espanya es fa poca divulgació científica, tot i que hi han programes com Redes o Recerca en Acció que hi fan una gran labor.

Tot això m'ha vingut al cap perque s'acaba de publicar el I Concurs de Divulgació Científica del CPAN.


El CPAN es una institució publica que recolça i coordina els esforços de la recerca en física de partícules, astropartícules i nuclear a Espanya.
Ara, amb aquesta iniciativa vol promoure la divulgació científica en aquest camp.
Hi pot participar qualsevol profesor de secundaria, estudiant universitari o investigador interessat en participar en aquesta tasca tan important com es la divulgació científica.

Hi han quatre modalitats com son, el article de divulgació, els blogs de divulgació, materials audiovisuals i experiments de demostració.
Des de aquestes línies anime a tot-hom que tinga la possibilitat, a participar en aquest concurs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario